Leden van Rotary Club Arendonk hebben een groot aantal baby- en kinderspullen overhandigd aan de Turnhoutse organisatie Moeder-Zorg. Het ging onder meer om autozitjes, kinderwagens, bedjes enz. Een deel was nieuw, andere werden ingezameld via de leden.

Moeder-Zorg helpt kansarme moeders met kinderen van nul tot vier jaar met materiële hulp. De organisatie geeft noodhulp in de vorm van kleding, luiers, melk maar ook klein en groot baby- en peutermaterieel. Kansarme moeders komen bij de organisatie terecht na doorverwijzing door erkende dienst uit de regio Turnhout zoals OCMW, Kind & Gezin, vluchthuizen, huisartsen, schooldirecties en de sociale dienst van de politie. 23 vrijwilligers zetten zich onder leiding van directeur Loes De Wolf in door het inzamelen van kleding, het bezoeken van tweedehandsbeurzen en het aankopen van materiel via sponsoring.